12/28/2015

LA PRAIRIE loose powder



Cześć Wam!

Dzisiaj przedstawię wam puder sypki od La Prairie i musze wam przyznać, że jest to najlepszy puder jaki kiedykolwiek miałam! Pierwszy kontakt z nim miałam na warsztatach, o których wam pisałam w poprzednim poście. Magda bardzo sobie go zachwalała więc postanowiłam go wypróbować, a że posiadałam jeszcze zniżkę do sephory to pomyślałam, że będzie to dobra okazja do zakupu tego produktu. Cena niestety troszkę odstrasza, ale przede wszystkim obejmuje opakowanie, w którym znajdują się dwa pudry: jeden większego rozmiaru do codziennego stosowania oraz drugi mniejszy do torebki. Myślę, że jest to świetne rozwiązanie. Także duży plus za to. Gramatura pudru to 66g (56g duży i 10g mały) 




Co nam zapewnia producent?

Lekkie oprószenie twarzy tym luksusowym pudrem sypkim jest perfekcyjnym wykończeniem makijażu. Jego jedwabista, niezwykle delikatna konsystencja spaja makijaż, dzięki czemu utrzymuje się on na dłużej, a jego cudowna przejrzystość nadaje twarzy atrakcyjny blask. Formuła jest stworzona tak, aby działać w synergii z podkładami La Prairie i potęgować pełen witalności i blasku wygląd skóry, o którym marzy każda kobieta. Dodatkowo dostępny jest razem z praktyczną, kieszonkową, małą puderniczką (10 g), która idealnie nadaje się do zabrania w podróż.





Puder okazał się moim strzałem w dziesiątkę. Stał się jednym z lepszych kosmetyków w mojej toaletce. Naprawde nie wyobrażam sobie codziennego funkcjonowania bez niego. Jak dla mnie  stał sie moim numerem jeden! Jest poprostu idealny , a do tego ten nieziemski zapach. Przy produkcji tego pudru zadbano o każdy detal. Puder jest bardzo dobrze zmielony przez co idealnie rozprowadza sie po twarzy, nie robiąc przy tym żadnych plam. Nie wchodzi w pory i zmarszczki, nie podkreśla suchych skórek oraz włosków. Idealnie wtapia się w skórę i staję się niemal niewidoczny. I co jest dla mnie bardzo ważne to to, że nie zmienia koloru po czasie. Stanowi idealne wykończenie makijażu dając skórze dużo świeżości. Ładnie matowi i nie wymaga dodatkowych poprawek w ciagu dnia.
Ja osobiście cere mam normalną i większych problemów ze skórą nie mam więc nie mogę powiedzieć jak bedzię się spisywał w trudniejszych przypadkach. Myślę jednak, że w przypadku skór mieszaych jak i tłustych również sobie poradzi, ale jeżeli jesteście ciekawi jak sie u was spisze to najlepiej wybrać się do wybranej drogeri i poprosić o mały tester, bądz zakupić małe opakowanie na próbę.
Puder występuje w dwóch kolorach: 01 i 02
Ja posiadam odcień 01. Nie jest on ani za jasny ani za ciemny więc idealnie pasuje do mojego kolorytu skóry. 
Do produktu dołączona jest również gąbeczka do nakładania jak i łopatka do przesypywania pudru z wiekszego opakowania do mniejszej puderniczki. Ja natomiast nakładam dużym pędzlem bo tak mi jest poprostu najwygodniej. Jak wspomniałam wcześniej gramatura jest bardzo duża więc liczę, że posłuży mi przez dłuższy okres czasu. 
Puder doskonale współpracuje z innymi podkładami.




Cena pudru to 359zł. Jeżeli posiadacie karte klubu sephora to  możecie teraz go nabyć z 30% zniżką w sephorze! Czyli za ok 250zł.








5 komentarzy:

  1. Na bloga trafiłam przypadkiem szukając opinii o tym pudrze. Super,ze można przeczytać tak ciekawą ocenę tego produktu:)
    Zastanawiam się nad zakupem w S, mam dylemat który odcień wybrać
    Podpowiesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) myśle że najlepiej by było gdybyś przeszła sie do drogeri i poprosiła panią o przetestowanie koloru na własnej skórze wtedy będziesz w 100% pewna. Myśle jedna że 01 będzie dobry. Ja nie jestem jakimś bladziochem i ten kolor mi pasuje natomiast widziałam go u osób ciemniejszych i spisywał się świetnie! :)

      Usuń
  2. Dodam, że należę do osób o średniej karnacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za informację, będąc ostatnio w S nie było tego pudru testerów:(
    Po Twojej odpowiedzi myślę, że 1 będzie ok:)
    Stosujesz go codziennie w makijażu? Nie zauważyłaś żeby ciemniał? czy po dłuższym stosowaniu coś zauważyłaś na minus?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje go codziennie i nie widzę żeby ciemniał ;) stosuje go około miesiąca i narazie nie widzę w nim minusów.

      Usuń