1/08/2016

Ulubiona pielęgnacja od Kiehl`s - Midnight Recovery Concentrate


Witam was w nowym roku! Jak wam minął sylwester? Ja osobiście miałam ochotę go przespać poprzez natłok zdarzeń w ostatnich dniach starego roku, natomiast jakoś go przetrwałam. Na szczęście skończyły sie wszystkie Święta i ze zdwojoną siłą i naładowanym akumulatorem wracam do was :) Mam wkońcu czas spokojnie zasiąść do komputera i napisać nowego posta.

Dziś chcę wam przedstawić markę moich ulubionych kosmetyków do codziennej pielęgnacji czyli amerykańską markę Kiehl`s. Marka ta powstała w Nowym Jorku w 1851 roku początkowo jako firma farmaceutyczna. Firma ta znana jest już na całym świecie a swoich klientów zachwyca przede wszystkim wysokiej jakości produktami do pielęgnacji skóry i włosów. Preparaty wykonane są z najlepszych, niezwykłych naturalnych składników. 
Pierwsze moje zapoznanie się z tymi produktami miało miejsce na istagramie gdzie hitem stał się koncentrat Midnight Recovery Concentrate. Po wielu opiniach i zachwytach tym produktem postanowiłam go wypróbować. Sama marka na tyle mnie zainteresowała, że postanowiłam kupić też inne preparaty, takie jak: Ultra facial cream, Ultra facial toner oraz Creamy eye treatment W Polsce niestety ciężko jest z dostępnością tych produktów, ponieważ stacjonarnie dostaniemy je jedynie w Warszawie. Ja swoje produkty kupiłam w Berlinie, w centrum handlowym KaDeWe.

Dzisiaj pod lupę biorę koncentrat Midnight Recovery Concentrate czyli Regenerujące Serum na noc


Serum, które jak zapewnia producent ma za zadanie zregenerować, odbudować i odnowić naszą skórę w trakcie nocy. Skóra jest stopniowo regenerowana, bardzo szybko staje się gładsza i zdrowsza. Po pierwszej nocy skórze ma być przywrócony zdrowszy blask, po 7 dniach ma być gładsza, a jej struktura ujednolicona, natomiast po 28 dniach drobne zmarszczki i linie mają być wygładzone, a sama skóra jędrniejsza, gładsza oraz nawilżona z ulepszoną strukturą.
Brzmi jak bajka, ale coś w tym jest!

Już po pierwszym użyciu o poranku zauważyłam, że moja skóra stała się gładsza i mięciutka w dotyku. Była dośc mocno nawilżona, przez co nie musiałam jej nawilżać dodatkowo kremem. Po dłuższym użyciu zauważyłam, że moje pory zmniejszyły się, natomiast co do zmarszczek tak szybko poprawek nie zauważyłam. Może dlatego, że nie stosuję go regularnie (ok. 3 razy w tygodniu). Moja cera stała się rozjświetlona oraz bardziej napięta.





Sama aplikacja jest bardzo łatwa. Koncentrat umieszczony jest w szklanej niebieskiej buteleczce z pepitką, która bardzo ułatwia nakładanie produktu. Wystarczy parę kropel (dosłownie 2-3) olejku, aby pokryć całą twarz. Preparat szybko się wchłania nie pozostawiając tłustej warstwy na skórze. Lawendowy zapach sprawia, że nakładanie staję się przyjemnością. 
Bardzo ważne w przypadku skór tłustych jest to, że nie zapycha. Jest na tyle lekki, że zmniejsza pory oraz łagodzi stany zapalne i krostki. Nie uczula, jest naturalnym produktem w 99,8%, w skład którego wchodzą:

Caprylic/Capric Triglyceride (emolient), Dicaprylyl Carbonate (emolient), Squalane (roślinny emolient o strukturze molekularnej zbliżonej do skóry), Rosa Canina Fruit Oil (olej z dzikiej róży ), Evening Primrose Oil (oleje z wiesiołka ), Jojoba Seed Oil (olej jojoba ), Coriander Seed Oil (olej z nasion kolendry ), Tocopherol (witamina E ), Lavender Oil (olej lawendowy ), Pelargonium Graveolens Flower Oil (olej geraniowy ), Linalool (nienasycony alkohol alifatyczny otrzymywany z olejków eterycznych ), Rosemary Leaf Oil (olej z liści rozmarynu ), Citronellol (alifatyczny alkohol terpenowy otrzymywany z olejków eterycznych), Geraniol (nienasycony alkohol alifatyczny otrzymywany z olejków eterycznych), Cucumber Fruit Extract (wyciąg z ogórka ), Turmeric Root Extract (ekstrakt z korzenia kurkumy ), Limonene (jednopierścieniowy weglowodór terpenowy), Citral (alifatyczny aldehyd terpenowy otrzymywany z olejków eterycznych), Rose Flower Oil (olej różany ), Jasmine Extract (ekstrakt z jaśminu), Sunflower Seed Oil (olej słonecznikowy)




Olejek jest wolny od parabenów!
Po wchłonięciu się produktu można nałożyć jeszcze krem (w przypadku skór odwodnionych). Należy pamiętać jednak, żeby nałożyć nie więcej niż wspomniane wcześniej 3 krople, ponieważ możemy mieć problem z wchłonięciem się serum.
Termin przydatności od otworzenia to 18 miesięcy. Ja mam buteleczkę o pojemności 30ml i posiadam ten produkt już rok czasu, a została mi jeszcze połowa produktu. Myślę, że jest bardzo wydajny. Za flakon 30ml zapłaciłam ok 40 euro.












3 komentarze:

  1. Mam go w zapasach, jak tylko zużyję to co bardziej priorytetowe, na pewno po niego sięgnę!
    Z Kiehls bardzo lubię produkty do włosów. Szampony i odżywki. Poza tym znam krem z awokado i on akurat okazał się u mnie niewypałem :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem z awokado ten pod oczy??? Ja nigdy nie miałam żadnych szamponów z kiehlsa natomiast mam dużo próbek więc jak polecasz to napewno po nie sięgne! :)))

      Usuń
    2. Tak, ten pod oczy. Mocno musiałam się zmuszać by go zużyć, bo miałam wielką ochotę wywalić go przez okno, tak by poleciał daleko za horyzont ;)

      Usuń